zondag 7 juni 2015

Tante Kindje in 2006 | scene 3

KAMER KINDJE   KINDJE, ROCKO stem

1.
(KINDJE telefoneert met ROCKO.)

                                   KINDJE
                                                  Rocko?

                                   ROCKO
                                                  Ja Kindje zeg het.

                                   KINDJE
                                                  Lieverd ik weet niet of je nog van plan was deze kant op te komen, maar ik heb het even
                                                     niet hoor
                                                  als je nu door de telefoon de korte versie zou willen geven dan zou ik dat heel fijn vinden
                                                  en later komt de lange versie dan wel een keer.

                                   ROCKO
                                                  Heel kort dan: ik heb het huis gevonden, maar het lag aan de overkant van de rivier, die
                                                     heel hoog stond
                                                  ik heb bij het huis geen beweging gezien, geen Tommi geen Walli en ook niemand anders.

                                   KINDJE
                                                  Maar het leek bewoond?

                                   ROCKO
                                                  Het leek inderdaad bewoond.

                                   KINDJE
                                                  Lieverd je moet me vergeven, maar ik was vanmiddag bij Janni en er is vanalles boven
                                                     komen drijven.

                                   ROCKO
                                                  Kom nou Kindje, wat valt er nou te vergeven?
                                                  Janni had verder ook niets?

                                   KINDJE
                                                  Hij heeft ze een dikke week geleden vanuit het treintje gezien en verder niets.

                                   ROCKO
                                                  Nou, neem jij de tijd voor je verdriet en ik hoor van je als je het weer een beetje hebt.

                                   KINDJE
                                                  Dank je Lieverd
                                                  tot dan.

                                   ROCKO
                                                  Yo.

(Einde telefoongesprek.)




> scene 4   KAMER KINDJE   KINDJE, BEER stem

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen