woensdag 10 september 2014

KRINGSPRAAK-90 ibinik

IBINIK

Vereist zijn winderige vlaktes. Vereist zijn klare watervallen. Vereist zijn
   lege sporen. Vereist zijn moderne temperaturen
In het grind. Onder de plataan. In het veld. Achter de heg. In de hoogte. In
    de buitenkou
Wij zullen ons blootstellen aan deze storm. Wij zullen onze gevoeligheid voor
  vulkanen onder controle krijgen. Wij zullen sterren blijken

Vereist zijn vergeelde juichbrieven. Vereist is klaterend applaus
Het concertlokaal wordt verbouwd. De balie wordt gesloten. De maat wordt
   vernieuwd. Het schilderij wordt afgedekt
Er wordt gefloten
Wij zullen ons blootstellen aan deze camera's

Vereist zijn heldere bakens. Vereist zijn geteerde touwen. Vereist zijn
   ronkende motoren
In de roef. Op de kade. De brulboei wordt geconfisceerd. Het dek wordt
     geschrobd. De patrijspoort wordt geblindeerd
Er wordt gekapseisd. Er wordt gehoosd
Wij zullen ons blootstellen aan deze koerscontrolerende. Wij zullen onze
  gevoeligheid voor deining onder controle krijgen. Wij zullen de zeven mijlen
    zeilen die ons scheiden van de polynesische nacht

Vereist zijn waterharde vitamines. Vereist zijn versterkte hormonen. Vereist
    is gecatalogiseerd DNA. Vereist is geurige lavendelzeep
In het membraan
Onder de hiel. Er wordt gewassen

Vereist zijn gemasseerde leden. Vereist zijn onvindbare blindgangers. Vereist
  zijn passieve identiteiten. Vereist zijn aanreikende tempo's
De radar wordt in gebruik gesteld. Het vilt wordt gestoomd. In het lavet. Het
    gevecht wordt belet. De straaljagende wordt bemind. De satelliet wordt
   gelanceerd. De regressie wordt waargenomen
Er wordt geknikt. Er wordt geschoten
Wij zullen ons blootstellen aan deze straling. Wij zullen de krampen in onze
   vuisten onder controle krijgen

Vereist zijn gepeperde uitspraken. Vereist zijn verse verslagen. Vereist is
   zoete wraak
Tijdens het koken. De walnoot wordt gebroken. De weegschaal wordt geijkt. De
     bootrat wordt geplet. Met het menu. De etende wordt gekeurd. De
   warenverzorgende wordt toegelachen
Er wordt gedronken. Er wordt verteerd. Er wordt gelikt. Er wordt geslikt. Er
    wordt gehuild
Wij zullen onze buiken blussen met ochtendtrillingen

Vereist zijn vluchtige aanrakingen. Vereist zijn onbegonnen inventarisaties.
   Vereist is impotent rondscharrelen
De verwantschap wordt verraden. In het bed. Tijdens het kabaal. De opium 
     wordt geveild
Er wordt gefilosofeerd. Er wordt getart
Wij zullen ons blootstellen aan de 167 bezoekenden. Wij zullen onze
   gevoeligheid voor visioenen onder controle krijgen. Wij zullen bloeiend
    schraal zijn en schraal bloeiend zijn. Wij zullen onze voorverwanten tot rust
  laten komen op een bed van dennenaalden



I


                              Akasif Ibinik
                                                  Vereist zijn duurzame namen. Vereist zijn kalme samenkomsten
                                                  In de slaapkamer. De storm wordt doorstaan
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mij blootstellen aan het maanlicht. Ik, Akasif Ibinik, zal
                                                   mijn gevoeligheid voor het passieve tasten onder controle krijgen. Ik, Akasif
                                                    Ibinik, zal het vergaan van de driemaster verslaan

                                                  Vereist zijn spontane wandelingen. Vereist zijn verrassende afkomsten. Vereist
                                                    is koperen beslag
                                                  In het kasteel. In de kas. Het glas wordt gepast
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mij blootstellen aan deze dynamiek. Ik, Akasif Ibinik, zal
                                                     mijn afschuw voor de camera onder controle krijgen

                                                  Vereist zijn brutale weegschalen. Vereist zijn kale portalen. Vereist zijn
                                                      optimale taalcomponenten. Vereist zijn bizarre afspraken. Vereist is dubbel
                                                    smartvrees
                                                  Tijdens de kaalslag. De aanraking wordt vergeten. De azalea wordt verdronken.
                                                      In de waterval. De anemoon wordt bewonderd. In het bosgras
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal het stelseldenken manifest maken. Ik, Akasif Ibinik,
                                                    zal deze kwaliteiten achterhalen

                                                  Vereist zijn aardse vaardigheden. Vereist zijn gemaskerde voorverwanten.
                                                     Vereist zijn vloeibare talenten. Vereist is gewassen weelderigheid
                                                  Het baken wordt gezet. De trap wordt geïnstalleerd. In het warenhuis. In het
                                                      landschap. De spar wordt gekapt. De grap wordt getapt
                                                  Er wordt gestaan
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor wendbaarheidsfactoren onder
                                                      controle krijgen. Ik, Akasif Ibinik, zal onzichtbaar zichtbaar en zichtbaar
                                                    onzichtbaar zijn. Ik, Akasif Ibinik, zal draaiend graaien en graaiend draaien

                                                  Vereist zijn gestapelde muren. Vereist zijn vertraagde samba's. Vereist zijn
                                                      warme yams. Vereist zijn tegendraadse raadsels
                                                  Op de kaart. Het strand wordt verlegd. Het rantsoen wordt verbrand. De
                                                     triangel wordt bespeeld
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mij blootstellen aan de Tididran. Ik, Akasif Ibinik, zal 
                                                      mij blootstellen aan verbanning naar de rand. Ik, Akasif Ibinik, zal via 
                                                        het opzetten van een tiara getransporteerd worden

                                                  Vereist zijn desperate patronen. Vereist zijn geëigende categorieën. Vereist
                                                     zijn fanatieke keuzes
                                                  De specificatie wordt verscheurd. De fabriek wordt verlaten. Het klimaat wordt
                                                    gestuurd. In de doorloopstraat
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal vandaag het feestmaal verzorgen

                                                  Vereist zijn houten ballen. Vereist zijn vibrerende walsen. Vereist zijn
                                                     onverwachte intenties
                                                  Het getal wordt geloofd. De kracht wordt geïnventariseerd
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor zachtheid onder controle krijgen

                                                  Vereist zijn actieve a-factoren. Vereist zijn nachtelijke plannen
                                                  De spanning wordt gemeten. De massa wordt benoemd. De taart wordt 
                                                     gesmaakt. Het dansen wordt gestaakt
                                                  Ik, Akasif Ibinik, zal mij blootstellen aan deze magie. Ik, Akasif Ibinik, zal
                                                     mijn drievoudige verlangen onder controle krijgen. Ik, Akasif Ibinik, zal
                                                    mijn riemtas sluiten met katoenen linten



                              Pliddasch Ibinik
                                                  Vereist zijn labiele gevechten. Vereist zijn onsympathieke conventies. Vereist
                                                     zijn smakelijke attenties
                                                  De knie wordt gefotografeerd. De jaloezie wordt opengetrokken. De olie wordt
                                                     bewaard. De combinatie wordt toegejuicht. De passie wordt beproefd. De
                                                      categorie wordt opgeheven. De magie wordt vertaald
                                                  In de blik. Er wordt gedicteerd
                                                  Ik, Pliddasch Ibinik, zal schrikken. Ik, Pliddasch Ibinik, zal muzikaal
                                                     mediteren. Ik, Pliddasch Ibinik, zal mij door deze baaikikikikkerduikende
                                                    laten omhelzen

                                                  Vereist zijn dominante kinderen. Vereist zijn winterse binnenplaneten. Vereist
                                                      zijn linksdraaiende windturbines. Vereist zijn gespierde instrument-
                                                    fabriceermensen. Vereist zijn samenhangende invalshoeken. Vereist zijn
                                                   zinnige ingrediënten. Vereist zijn imponerende pauzes. Vereist is zinnelijk
                                                     vertrouwen
                                                  De verbazing wordt gewekt. De achting wordt verwacht. De rilling wordt
                                                    gemeten. In de toewijding. In de uitdaging. In de beweging. In de herhaling.
                                                     De ontgoocheling wordt in kaart gebracht. De hersenschim wordt berekend
                                                  Er wordt verwisseld. Er wordt gevarieerd
                                                  Ik, Pliddasch Ibinik, zal de brief waarin ik mijn denkmodel presenteer bij het
                                                    krieken van de dag posten. Ik, Pliddasch Ibinik, zal drie keer favoriet zijn

                                                  Vereist zijn pikante maiskolven. Vereist zijn nieuwe rivieren. Vereist zijn
                                                      wispelturige wensdromen. Vereist is verrassende inhoud
                                                  De televisieshow wordt bekeken. Het sieraad wordt gesmeed. De lier wordt
                                                     gesmeerd
                                                  Er wordt voorzien
                                                  Ik, Pliddasch Ibinik, zal elk netvliesproces precies catelogiseren

                                                  Vereist zijn lichamelijke gedichten. Vereist zijn onzichtbare gezichten.
                                                     Vereist zijn verblindende pigmenten. Vereist zijn raadselachtige ritmes.
                                                    Vereist zijn schaduwrijke patio's. Vereist is gerichte verlichting. Vereist
                                                   is welgevallige toevalligheid
                                                  Ik, Pliddasch Ibinik, zal mij blootstellen aan die gummipop. Ik, Pliddasch
                                                      Ibinik, zal het kwalitatieve onderzoek naar mijn fossielenverzameling
                                                    publiceren. Ik, Pliddasch Ibinik, zal liggen met een Razanzib. Ik, Pliddasch
                                                     Ibinik, zal vliegen met een Razanzib. Ik, Pliddasch Ibinik, zal schitteren
                                                   als een Razanzib



                              Lui Ibinik
                                                  Vereist zijn subtiele ontsluitingen. Vereist zijn verse wijnruitblaadjes. Vereist
                                                       zijn luidruchtige papegaaien. Vereist zijn huiveringwekkende audios. 
                                                    Vereist is horend luisteren. Vereist is ruw fluisteren
                                                  Het uilengeluid wordt vastgelegd. In de duiventil
                                                  Er wordt gezuiverd
                                                  Ik, Lui Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor druivenranken onder controle krijgen

                                                  Vereist zijn fluwelen vuisten. Vereist zijn luchtige kringhuizen. Vereist zijn
                                                       juiste schattingen. Vereist zijn gepolijste kruisbogen. Vereist is
                                                    tuimelende precisie. Vereist is zintuiglijke zakelijkheid. Vereist is deelse
                                                   verduistering
                                                  Op de buitenplaneet. In het warenhuis. De huiskat wordt gestreeld. De
                                                     uitdrukking wordt verdragen
                                                  Er wordt uitgesproken. Er wordt uitgelezen
                                                  Ik, Lui Ibinik, zal mijn onbeduidenheid onder controle krijgen. Ik, Lui
                                                     Ibinik, zal uitvloeien tot alle mogelijke ongeluk actueel is geweest. Ik,
                                                      Lui Ibinik, zal het paardetuig verdrinken in rozenwater

                                                  Vereist zijn glooiende duinen. Vereist zijn ingelijste juichbrieven. Vereist
                                                     zijn mooie huilenden
                                                  De huid wordt gedetermineerd. De schuifelschoen wordt versierd. Het stuifmeel
                                                      wordt verzameld. De ui wordt gepeld. Tijdens de stortbui
                                                  Bij de noordpui. Er wordt vervuild
                                                  Ik, Lui Ibinik, zal via de zuidvleugel de muggen mijden. Ik, Lui Ibinik, zal
                                                     mijn kruidenrestanten overdragen aan Belelli Tididran

                                                  Vereist zijn onstuimige kuiven. Vereist zijn pruimehouten woonhuizen
                                                  Het parfumflesje wordt verbruikt. De buik wordt geblust. Tussen het suikerriet
                                                  Ik, Lui Ibinik, zal diep onder mijn aardoppervlak duiken. Ik, Lui Ibinik, zal
                                                     deze nood ruiken tot ik in het kabaal de stilte proef



                              Wuwlaz Ibinik
                                                  Vereist zijn schuwe zwaluwen. Vereist zijn gestaalde zenuwen. Vereist zijn
                                                     frivole puzzels
                                                  Het geduld wordt genoten. Het dansduwtje wordt gewisseld
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mij blootstellen aan dit duet. Ik, Wuwlaz Ibinik, zal
                                                      mij beschikbaar stellen voor de zomerpluk

                                                  Vereist zijn duurzame voorraden. Vereist zijn dualistische abstracties.
                                                     Vereist zijn lemen muren. Vereist zijn wispelturige temperaturen. Vereist
                                                    zijn vurige charmes
                                                  De partituur wordt versierd. De figuur wordt genoteerd. De catalogus wordt
                                                     gekleurd. De buur wordt getrakteerd. Het uur wordt verdiend
                                                  Er wordt onderverhuurd. Er wordt geamuseerd. Er wordt gecommuniceerd
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mij blootstellen aan deze kunst. Ik, Wuwlaz Ibinik, zal
                                                     mijn manier van arriveren ritualiseren

                                                  Vereist zijn heldere suggesties. Vereist zijn specifieke uitdrukkingen.
                                                     Vereist zijn overbrugbare afstanden. Vereist zijn verrukkelijke ruggen.
                                                      Vereist is meedogenloos geluk
                                                  Onder de brug
                                                  Er wordt benadrukt. Er wordt teruggetrokken
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor nulpunten onder controle
                                                     krijgen.

                                                  Vereist zijn transporterende menu's. Vereist zijn brutale binnendringenden.
                                                     Vereist zijn nuchtere avondoverdrachten
                                                  De zucht wordt gehoord. De minuut wordt gehalveerd. De snelgoochelende 
                                                     wordt verafschuwd. Het goudpulver wordt verstrooid
                                                  Er wordt gecalculeerd. Er wordt gesmuld
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal particulier communaal en communaal particulier zijn

                                                  Vereist zijn stelselmatige subjecten. Vereist zijn veelvoudige continuïteiten
                                                  De consensus wordt ontmaskerd. De fuga wordt herschreven. De opium wordt
                                                     geveild
                                                  Er wordt gerecupereerd. Er wordt gemenstrueerd
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor gereserveerde luxe onder controle
                                                       krijgen. Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mij blootstellen aan deze ruwe u-factoren

                                                  Vereist zijn gulle oriënterenden. Vereist is vluchtige wulpsheid
                                                  De lucht wordt doorkruist. Tussen het suikerriet
                                                  In het bubbelbad. Er wordt gekust. Er wordt gesnuffeld
                                                  Ik, Wuwlaz Ibinik, zal mij periodiek blootstellen aan muffe rust. Ik, Wuwlaz
                                                     Ibinik, zal mijn luchtkasteel laten verbouwen. Ik, Wuwlaz Ibinik, zal
                                                    actueel artificieel en artificieel actueel zijn



                              Ekezoe Ibinik
                                                  Vereist zijn geconfisceerde brulboeien. Vereist zijn sproeiende invloeiingen.
                                                      Vereist is broeierige belangstelling
                                                  De wildgroei wordt bewonderd. In de bloei. In de toevoeging. Het genoegen
                                                    wordt meegemaakt
                                                  Er wordt geploegd
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor vroegslapenden onder controle
                                                       krijgen

                                                  Vereist zijn groene stranden. Vereist zijn geboende rotsen. Vereist is
                                                     schroeiend zoenen
                                                  Tijdens het seizoen
                                                  Het visioen wordt vertrouwd. Het rantsoen wordt verbrand
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal deze miljoen katoenbloemen verlossen van hun vlokken

                                                  Vereist zijn goede voorbeelden. Vereist zijn behoedzame bewegingen. Vereist
                                                      zijn gemoedelijke benaderingen. Vereist zijn lankmoedige momenten. Vereist
                                                     is ademend bloed
                                                  Tijdens de overvloed. In de gloed. De hoed wordt gepast. De woede wordt
                                                     vastgezet. Het voorperspectief wordt vermoed
                                                  Er wordt aangemoedigd
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal mijn gemoed blootstellen aan dit voedsel

                                                  Vereist zijn zoete meringues. Vereist zijn uitbundige kersenbloesems. Vereist
                                                      zijn stroeve verhoudingen. Vereist is koude couscous
                                                  De behoefte wordt helder
                                                  Op de oever. Er wordt gekoesterd. Er wordt toegesproken
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal mij blootstellen aan fotocamera`s. Ik, Ekezoe Ibinik, zal
                                                     mijn gevoeligheid voor deze windstoten onder controle krijgen

                                                  Vereist zijn kruisende ooghoeken. Vereist zijn warme voeten
                                                  In het dagboek. Er wordt benoemd. Er wordt onderzocht. Er wordt begroet
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal mij kort blootstellen aan deze bezoekende. Ik, Ekezoe
                                                    Ibinik, zal mij richten op het hart van het roestproces. Ik, Ekezoe Ibinik, zal
                                                      mijn salpeterbloem opfleuren met glazen kralen

                                                  Vereist zijn toegankelijke landschappen. Vereist zijn toevallige wensen.
                                                      Vereist zijn beproefde spieren. Vereist is overmoedige taal
                                                  De toeschouwende wordt vergeten. Tijdens de toenadering. Op de vloermat.
                                                    Onder de hoef. De kringkoe wordt gestreeld
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor gesteven doeken onder controle
                                                      krijgen

                                                  Vereist zijn driepotige stoelen. Vereist zijn soepele gummipoppen. Vereist zijn
                                                       koele hangmatten. Vereist zijn zwoele liederen. Vereist is troebel water
                                                  In de sloep
                                                  Er wordt geroepen
                                                  Ik, Ekezoe Ibinik, zal in het geroezemoes mijn naam horen



                              Rokala Ibinik
                                                  Vereist zijn volle modellen. Vereist zijn holle tonen. Vereist zijn stollende
                                                     wolken. Vereist zijn grote landschappen
                                                  De proviand wordt gekeurd
                                                  Er wordt gelonkt. Er wordt ontstoken
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal bezoeken brengen aan nachtadressen die de ogen van
                                                     voorbijlopenden kietelen

                                                  Vereist zijn ronde contacten. Vereist zijn overdekte ondervlaktes. Vereist
                                                      zijn kartonnen heuvels
                                                  Het contrast wordt geaccentueerd. De conventie wordt opengebroken. Tijdens 
                                                       de avond. Bij zonsondergang. De contour wordt vastgelegd. Bij zonsopgang
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mij blootstellen aan deze zeehonden

                                                  Vereist zijn bewoonbare noordrotsen. Vereist is evenwichtige elektronica.
                                                    Vereist is communale weelde
                                                  De communicatie wordt gesuggereerd. In het patroon
                                                  In de honingraat. Er wordt gepompt
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mij blootstellen aan deze belofte. Ik, Rokala Ibinik, zal
                                                      mij blootstellen aan dit geloof

                                                  Vereist zijn ongenode bezoekenden. Vereist zijn onberekenbare middelmaten.
                                                     Vereist zijn onbetrouwbare beminnenden. Vereist zijn slordige salsa`s.
                                                   Vereist zijn tomeloze onthechtingen. Vereist zijn favoriete trapezes. Vereist
                                                       zijn verloren voorbeelden. Vereist zijn instortende daken. Vereist is
                                                   opkomende vloed. Vereist is stromend bloed
                                                  Het contract wordt omhelsd. De kopie wordt gefotografeerd. In het
                                                    zelfportret. Tegenover het studiohuis. Op het geboorteadres. Bij de toren
                                                  Met de floret. Er wordt gedomineerd. Er wordt doorstaan
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal de schaduwtransformaties verstaan. Ik, Rokala Ibinik,
                                                      zal een ochtend bij de Boreon horen

                                                  Vereist is volgroeide wildgroei. Vereist is kolkend geluk
                                                  Op de zolder
                                                  In de grot. Er wordt gedold. Er wordt nagevolgd
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mij ontbloten bij het licht van een kaars. Ik, Rokala
                                                    Ibinik, zal een ochtend de overgave aan kometische binnenbeelden tolereren

                                                  Vereist zijn frivole ommezwaaien. Vereist zijn feilloze methodes. Vereist zijn
                                                     moderne doden
                                                  De robijn wordt gekust
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mijn gemoed bloostellen aan deze nood

                                                  Vereist zijn radioactieve atmosferen. Vereist zijn logische straten. Vereist
                                                      is eindeloze herhaling
                                                  De lokatie wordt omringd. De oogst wordt gedroogd. In het bos. Op het mos
                                                  Met de kruisboog. Er wordt geschoten. Er wordt geknipoogd
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mij laten betoveren door die gummipop

                                                  Vereist zijn koperen kralen. Vereist zijn hypocriete stemmen. Vereist zijn
                                                     transparante taalcomponenten. Vereist is zuurstofrijke hartstocht
                                                  De hoofdhuid wordt gemasseerd. Op de patio
                                                  Ik, Rokala Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor overzichtelijkheid onder controle
                                                      krijgen. Ik, Rokala Ibinik, zal alle mogelijke overnachtingen overleven



                              Terpan Ibinik
                                                  Vereist zijn tuimelende goochemmeisjes. Vereist zijn omringende reigers.
                                                     Vereist zijn maanverlichte vijvers
                                                  Er wordt gekapseisd. Er wordt geëist. Er wordt geweigerd. Er wordt gekrijst
                                                  Ik, Terpan Tididran, zal met zilverzand de galeibank vijf keer polijsten

                                                  Vereist zijn zachte onderblijfsels. Vereist zijn stijve spieren. Vereist is
                                                     subtiele twijfel
                                                  De bedrijvigheid wordt gecontroleerd. Het verblijf wordt gevierd
                                                  Ik, Terpan Tididran, zal met appelbloesems mijn naam schrijven

                                                  Vereist zijn kleine mozaïeken. Vereist zijn deinende buitenzeeën. Vereist zijn
                                                      vlietende weekendgetitelden. Vereist is gekopiëerde schijn. Vereist is
                                                    onderzochte ravijnmystiek
                                                  De verdwijnzucht wordt gespeeld. Op het marktplein. Bij de fontein. De
                                                     brandewijn wordt gestookt. De eindstand wordt genoteerd. De teint wordt
                                                      bijgehouden. De mijl wordt verlengd
                                                  Om het eiland. Er wordt gezeild. Er wordt geveild
                                                  Ik, Terpan Tididran, en jij, in elke mogelijke vorm, zullen gelijken zijn

                                                  Vereist zijn ongebroken lijken. Vereist zijn vergelijkende methodes. Vereist
                                                     zijn bereikbare posities. Vereist is toereikende taal. Vereist is vrolijke
                                                   genegenheid. Vereist is afwijkend bewegen
                                                  Onder de eik. Tijdens de praktijk
                                                  Ik, Terpan Tididran, zal hijgen tot ik mijn gevoeligheid voor erfganzendons
                                                    onder controle heb

                                                  Vereist zijn bevrijdende wetmaten. Vereist zijn noodnuttige spookrijdenden.
                                                    Vereist zijn bescheiden gegevens. Vereist zijn gekozen voorbereidingen.
                                                     Vereist zijn grillige wendbaarheidsfactoren. Vereist zijn toegewijde
                                                   kledingfabriceermensen. Vereist is lenig glijden. Vereist is soepel snijden.
                                                    Vereist is transporterende tevredenheid. Vereist is bedwelmende felheid.
                                                      Vereist is lichamelijke nabijheid. Vereist is begoochelende traagheid.
                                                     Vereist is tomeloze naaktheid. Vereist is gebonden wispelturigheid
                                                  De bijval wordt beschreven. Het onderscheid wordt bewonderd. De vrijheid 
                                                    wordt ondervonden
                                                  Ik, Terpan Tididran, zal het moment waarop afscheid genomen wordt op 
                                                      video vastleggen

                                                  Vereist zijn actieve identiteiten. Vereist zijn verrukkelijke specialiteiten.
                                                     Vereist zijn produktieve inbeeldingscapaciteiten. Vereist zijn particuliere
                                                    kwaliteiten. Vereist zijn onnavolgbare generatievariëteiten. Vereist is
                                                      vreugdevol zwijgen. Vereist is samen stijgen
                                                  De bijstand wordt verleend
                                                  Er wordt bijgebeend
                                                  Ik, Terpan Tididran, ben bereid de kralen aan deze draad te rijgen

                                                  Vereist zijn grijpbare talenten. Vereist zijn vlijtige vingers. Vereist zijn rijpe
                                                     appels. Vereist is opfleurende blijheid
                                                  Het schilderij wordt bekeken. De dartelpartij wordt doorvoeld. De schaakpartij
                                                      wordt afgebroken
                                                  Ik, Terpan Tididran, zal mij voorlopen bij mijn bezoek aan dit mysterieuze
                                                    adres



                              Hidesga Ibinik
                                                  Vereist zijn trouwe vrouwen. Vereist zijn flauwe samba's. Vereist zijn
                                                     vernauwde aders. Vereist zijn blauwe sparren
                                                  Ik, Hidesga Ibinik, zal mij blootstellen aan deze fantasievolle toeschouwenden

                                                  Vereist zijn wentelende verhoudingen. Vereist zijn gele touwen. Vereist is
                                                    witte dauw. Vereist is verwarmde binnenkou
                                                  Het goudklompje wordt verpulverd
                                                  Er wordt onthouden. Er wordt gebouwd
                                                  Ik, Hidesga Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor oude publikaties onder controle
                                                     krijgen. Ik, Hidesga Ibinik, zal met mijn schouders vreugde uitdrukken

                                                  Vereist zijn veelvoudige a-factoren. Vereist zijn eindeloze pauzes. Vereist is
                                                     feilloos vertrouwen. Vereist is zuiverend zout
                                                  In de sauna. Het hout wordt versierd
                                                  Ik, Hidesga Ibinik, zal enthousiasme uitstralen



                              Belelli Ibinik
                                                  Vereist zijn onontbeerlijke ingrediënten. Vereist is gesteven kleding
                                                  Er wordt gelanceerd. Er wordt georiënteerd. Er wordt geparasiteerd. Er wordt
                                                     geprobeerd. Er wordt verteerd. Er wordt gedicteerd. Er wordt getolereerd.
                                                   Er wordt gecomponeerd. Er wordt geïsoleerd. Er wordt geconserveerd
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij blootstellen aan deze inventarisatie. Ik, Belelli Ibinik,
                                                       zal mij blootstellen aan deze bevestigingen. Ik, Belelli Ibinik, zal mij
                                                     blootstellen aan deze vertekeningen

                                                  Vereist zijn breekbare nekken. Vereist zijn eenzijdige fenomenen. Vereist zijn
                                                     particuliere stelsels. Vereist zijn mopperende weekendgetitelden. Vereist
                                                    is ongecontroleerd delven
                                                  Het voorbeeldeverzwijn wordt blootgesteld. In het leem
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal dit kennisveld afbaken

                                                  Vereist zijn vergeelde juichbrieven. Vereist is actueel spel
                                                  Het kasteel wordt vernieuwd
                                                  Er wordt gemetseld. Er wordt getreuzeld
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij blootstellen aan deze verbeelding

                                                  Vereist zijn strenge stemmingen. Vereist is vluchtige lavendelzeep
                                                  Er wordt beleefd
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mijn gevoeligheid voor raadsels onder controle krijgen.
                                                      Ik, Belelli Ibinik, zal mij overgeven aan het tempo van deze negorij. Ik,
                                                    Belelli Ibinik, zal mij tussen de olmen laten strelen

                                                  Vereist zijn verzamelende wisselwerkmensen. Vereist zijn bijvallende
                                                     cirkelfietsmensen. Vereist zijn gecatalogiseerde kringmensen. Vereist zijn
                                                     bedeesde binnendringenden. Vereist zijn labiele straaljagenden. Vereist
                                                       zijn zorgdragende allesdievenden
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal dansen naast de ijsfabriek. Ik, Belelli Ibinik, zal
                                                    mij een moment mengen met de premiejagenden

                                                  Vereist zijn variabele grenzen. Vereist zijn trendy zweefvliegenden. Vereist
                                                     zijn tuimelende showmodellen. Vereist zijn geraffineerde experimenten
                                                  De plens wordt opgevangen. De lendelap wordt gegraveerd
                                                  Er wordt gerend
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal een weelderig decennium tegemoetgaan

                                                  Vereist zijn geëigende figuren. Vereist zijn rechte gevels
                                                  Het gevecht wordt beëindigd. De vlecht wordt gedroogd
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij van de achterplecht laten glijden

                                                  Vereist zijn wankele weegschalen. Vereist zijn omtrekkende bewegingen. 
                                                     Vereist is wegstervend kabaal
                                                  In de regen
                                                  Er wordt belet. Er wordt teweeggebracht. Er wordt vertegenwoordigd
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij blootstellen aan deze heling

                                                  Vereist zijn gemasseerde ledematen. Vereist zijn mysterieuze balgetallen
                                                  In de etalage
                                                  Er wordt besteed. Er wordt bevredigd
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij blootstellen aan dit recept. Ik, Belelli Ibinik,
                                                     zal mijn gevoeligheid voor mosterd onder controle krijgen

                                                  Vereist zijn scherpe ontwerpen. Vereist zijn sterke heggen. Vereist zijn verse
                                                     accenten
                                                  Onder de ster
                                                  In het concertlokaal. In het bed. Er wordt verwed
                                                  Ik, Belelli Ibinik, zal mij blootstellen aan deze blootstelling. Ik, Belelli
                                                    Ibinik, zal fladderen als een Edmnala




I




© mc 1993-2014



terug naar KRINGSPRAAK-90

terug naar 1n (inhoud)






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen